.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
روزهاي پاياني وزير اقتصاد در مازندران
در حاليكه بحث تغيير و جابجايي دانش جعفري وزير اقتصاد و دارايي در محافل خبري مطرح شده است ، قرار است وي در آخرين روزهاي وزارت خود با سفر به مازندران و ...
روزهاي پاياني وزير اقتصاد در مازندران

در حاليكه بحث تغيير و جابجايي دانش جعفري وزير اقتصاد و دارايي در محافل خبري مطرح شده است ، قرار است وي در آخرين روزهاي وزارت خود با سفر روز يكشنبه  به مازندران و شركت در گردهمايي يكروزه"دهه چهارم انقلاب و سرآغاز شكوفايي اقتصادي مازنران "كه با حضور مديران ،كارشناسان و فعالان حوزه اقتصادي و تشكلهاي غير دولتي ،به پايان رساند.

به گزارش شمال نيوز ، دانش جعفري وزير اقتصاد از همان زمان كه بحث عزل يكباره تمام اعضاي هيات مديره بيمه ايران مطرح شده بود، آمادگي خود را براي كناره گيري از اين سمت به رئيس جمهوري اعلام كرده و تصريح كرده بود تا زماني كه رئيس جمهوري به گزينه جديدي براي اين سمت برسد، در پست وزارت خواهد ماند كه ظاهرا" احمدي نژاد گزينه مورد نظر و جايگزين را هم اكنون انتخاب كرده است.
اختلاف ديدگاه داوود دانش جعفري با محمود احمدي نژاد رئيس جمهوري از زمان عزل تمامي اعضاي هيات مديره و مديرعامل شركت بيمه ايران در ارديبهشت ماه سال گذشته شكل گرفت و برخي تصميم گيريهاي بانكي و كارشناسي در عرصه اقتصادي نيز به تشديد اين اختلافات دامن زد.
به گزارش فارس، رئيس جمهور 18 ارديبهشت ماه سال 86 در نامه اي به وزير اقتصاد دستور داده بود هر چه سريع تر اعضاي هيئت مديره و مديرعامل بيمه ايران را عزل كند.
احمدي نژاد در نامه خود به دانش جعفري با استناد به گزارش هاي رحيمي رئيس ديوان محاسبات درباره بيمه ايران دستور داده بود: بايد به فوريت كليه اعضاي هيئت مديره و مديرعامل از سمت خود بركنار و افراد جديدي جايگزين شوند. بررسي هاي كميسيون اقتصادي مجلس با حضور رحيمي رئيس ديوان محاسبات ومدير عامل معزول بيمه ايران، گزارش ديوان محاسبات را تاييد نكرد و آشكار شد كه تغيير برخي مديران بيمه ايران درست نبوده است. اما از همان زمان وزير امور اقتصادي كه چنين شيوه اي را در عزل ونصب مديران نمي پسنديد به رئيس جمهور اعلام كرد: تا يافتن جايگزين جديد آماده هر گونه همكاري است.
داود دانش جعفري داراي سوابق تحصيلي مهندسي عمران دانشگاه كشمير هند، كارشناسي ارشد اقتصاد دانشگاه تهران و دكتراي اقتصاد دانشگاه علامه طباطبايي است.
سوابق اجرايي دانش جعفري نيز عضويت در مجمع تشخيص مصلحت نظام با حكم مقام معظم رهبري، كارشناس عمران جهاد سازندگي، عضو ستاد مركزي بازسازي مناطق جنگ زده، رئيس ستاد مركزي پشتيباني ومهندسي جنگ جهادسازندگي، عضو شوراي مركزي جهادسازندگي، مدير عامل موسسه جهاد توسعه، قائم مقام وزير جهادسازندگي در بازسازي مناطق زلزله زده گيلان، قائم مقام وزير جهاد كشاورزي در بازسازي مختلف مناطق جنگ زده، معاون طرح و برنامه وزارت جهاد سازندگي، عضو شوراي پول و اعتبار، عضو شوراي عالي بانكها، رئيس بنياد مسكن كشور، نايب رئيس كميسيون اقتصادي دوره پنجم مجلس شوراي اسلامي (4 سال)، نايب رئيس كميسيون تلفيق برنامه سوم، دبير كميسيون اقتصاد كلان مجمع تشخيص مصلحت نظام، رئيس كميسيون اقتصاد در مجلس هفتم (سال اول) و عضوهيات علمي دانشكده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبائي بوده است.
در حال حاضر از محمد هادی زاهدی وفا به عنوان یکز از گزینه های جایگزینی دانش جعفری در وزارت امور اقتصادی و دارایی نام برده می شود. دیواندری مدیرعامل بانک ملت نیز یکی دیگر از گزینه های جایگزینی دانش جعفری است که احتمال انتخاب این گزینه ضعیف به نظر می رسد.
احتمال اشتغال وزير امور اقتصادي همچون شيباني كه دو هفته ديگر در سفارت اتريش مشغول به كار خواهد شد، در يكي از سفارتخانه ها نيز مطرح است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 16 فروردين 1387
البته این را فراموش کردید که برخی سوء مدیریت های زمان سازندگی و اصلاحات، توسط وزیران مادام العمر! سال ها ادامه یافت و برخی از این مدیران، بیش از ده سال بدون هیچ دستاوردی بر صندلی های خود تکیه زدند.
به نظر بنده این تلاش احمدی نژاد برای تغییر مدیران، حق اوست و یک گام مثبت در جهت بهبود مدیریت کلان کشور به شمار می رود.
شما هم با عقیده ی خاص خود، و با نگرشی منفی به موضوع نگاه می کنید. مطمئن هستم اگر هم وزیران را تغییر نمی داد، باز به او می تاختید و آن را زیر سوال می بردید
نا شناس 16 فروردين 1387
متشکر از حرکت انقلابی دکتر احمدی نژاد
به روز کردن و نوآوری نیاز اساسی دولت عدالت محور است.
نا شناس 16 فروردين 1387
تغيير وزرا ردگم كردن است كيست كه نداند مشكلات اقتصادي ما ناشي از لجبازي رييس است كه به بديهيات علم اقتصادو نظراقتصادانان بي توجهي ميكندودرحال حاضرهم كه گندش درآمده وتورمي كه همه آنرا پيش بيني كرده بودند امان مردم رابريده تغييروزيراقتصادفقط عوامفريبي است دردولت احمدي نژاد وزرااره اي نيستند.
نا شناس 16 فروردين 1387
آقای رییس جمهوراگرقصد خدمت دارند باید اول وزیر نالایق جهاد کشاورزی را که موجب ویرانی کشاورزی کشور ورونق بازار محصولات کشاورزی خارجی شده است عوض کندتا بیش ازاین شاهدنابودی کشاورزوکشاورزی نباشیم.
نا شناس 16 فروردين 1387
آقاي رئيس جمهور مملكت را با آزمايشگاه اشتباه گرفته و مدام دارد سعي مي كند كه با روش سعي و خطا به نتيجه برسد.

چه تضميني وجود دارد كه ايشان در انتخاب وزير جايگزين نيز دچار اشتباه نشوند و دوباره نياز به نوآوري نباشد.

در يك حالت مملكت از اين تغيير و تحولات لحظه اي در امان خواهد بود و آن هم اين است كه واقعا اين وزيران منشيان ايشان در وزارت خانه ها باشند و حق راي و نظر نداشته باشند كه در اين صورت تغيير منشي خيلي براي مملكت ضرر خاصي نخواهد داشت.
كريمي 16 فروردين 1387
با سلام برکناری دانش جعفری را باید به فال نیک گرفت ایشان از اداره یک اداره کل عاجز است. از اقدام انقلابی دکتر احمدی نزاد تشکر میکنم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.169 seconds.